Budokai Spordiklubi
Huvikool budokeskus

Tule trenni,trenn on lahe!

Kui oled põhikooli 1-6 klassi õpilane.
Kui käid Võrus või kusagil lähedal põhikoolis ning tahad trenni on siin hea koht kust alustada. Esimene trenn proovimiseks on kõigile tasuta! Kui tuled aga koos sõbraga saate mõlemad proovimas käia terve nädala.

Kindlasti trenni jõudmiseks on kaks võimalust.
Vaheajal treeninguid pole. Kui sattusid siia koolivaheajal täida see veebivorm, nõnda on meil info soovijate kohta treeningrühma tegemisel juba olemas. Kui me sinust midagi ei tea, pole sul ju võimalik ka trenni jõuda.

Kui aga tead juba täpselt mida trennist ootad, on veelgi parem täita siin kohe avaldus See on väga lihtne! Avaldust on igal harjutajal kindlasti vaja ning kui tead, et tahad trenni tulla tee see kohe ära. Avalduse täitnutele antakse hooaja alguses täpsem info treeningpäevade kohta.

Karate, enesekaitse, ju-jutsu, võistlused, laagrid, retked ning muud lahedat.

Kui sa aga päris täpselt ei tea mida trennist oodata, küsi treenerilt kuhu ja millal tulla. Kõik asjalikud huvilised saavad ise järgi proovimiseks ühe trenni ilma igasuguse tasuta kaasa teha.

Siit lehelt leiad ka koha kus treeningud toimuvad. Sinule sobivate treeningaegade jaoks anna endast teada, (täida veebivorm, avaldus või saada email) või tule sõbraga kes trennis käib lihtsalt kaasa. Kedagi ära ei aeta ning vaid proovimas käimise eest pole ka raha vaja maksta. NB! Sobiv on kohal olla 5-10 minutit enne trenni. Kui keegi on kohal pool tundi enne või veelgi varem, ei pruugi treeningsaali sisse pääseda.

Trenniajad on igal aastal veidi erinevad kuid seatud nõnda, et kohale jõuaks ka veidi kaugemalt tulejad. Kui käid mõnes maakonna koolis ning muretsed kuidas sealt trenni jõuda, meie oma abi anda ei saa kuid sõbraga koos (vanemate) sõite jagades tuleks ühel vanemal teha vaid paar sõidukorda kuus. Kui on suur soov leiab lahenduse ikka!


Kui kellegi vanemad üldse tööl ei käi, kuid sina ise oled trennis tubli saab trennis käia ka täiesti ilma rahata, selleks peab aga end eelnevalt trennis eduka harjutajana näitama. Kui mõni küsimus jäi vastuseta võid vaadata ka meie Q&A osa. Lehel on ka palju pilte ning võistluste videot.

Trenni tulles on kasulik teada mida sa trennist sooviksid endale saada! Mudugi õpid sa ennast kaitsma. Tõeliselt osavaks aga ei saa praegu ilma võistlustel osalemata. Paarsada aastat tagasi oli õpitut tihti vaja ka praktikas rakendada, tänapäeval on aga reaalsele võitlusele kõige lähedasem viis õpitut järele proovida võistlustel osalemine. Kuidas võistlustel asi välja näeb saad siin lehelt vaadata. Sinu võistlusel osalemise võimalused sõltuvad sellest kui hoolas sa treeningutel oled, tavaliselt saavad hoolsamad harjutajad võistlustele esimese aasta kevadeks.

Üks õpilase taseme määramise vahend on ka vööeksam. See on aga pisut erinev hindamisvahend kui võistlused ning ei näita mitte niivõrd võitlusoskusi kui treeningutel omandatud oskusi ja kogutud teadmisi. Nii on võrdselt olulised omandatud vöö ning ka võistlustelt kogutud teadmised. Mõlemad asjad koos on koguni nõnda olulised, et kõrgemate vööde eksamile ei lubata enne kui on osaletud teatud hulgas treeninglaagrites ning võistlustel.

Tõeliselt hea võitleja peab ka füüsiliselt osav olema. See aga ei tähenda, et juba trenni tulles kõike peaks oskama. Igas trennis kulubki omajagu aega ka sellele, et õppida veerema, kukkuma ja hüppama. Ehkki päris võitluses taolisi asju kunagi ei tehta, peaks osavate laste harjutusvaras näiteks edasi või tagurpidi salto pisukese harjutamise järel olema lihtsamate harjutuste nimekirjas.

Kõige tähtsam asi trenni juures on, et teeksid seda järjekindlalt! Kui hakkasid trennis käima püüa üldse mitte puududa. Kui treener annab sulle raskena tunduva ülesande, püüa ikka seda täita ka siis kui see esialgu välja ei tule. Väide, et ma midagi ei oska või hakkama ei saa pole trennis aktsepteeritav - tähtis on proovida seni kui välja tuleb - võibolla mitte täna või isegi järgmine kord kuid millalgi kindlasti.

Viimane video

JM esimene voistlus

Uute õpilaste avaldust saab täita siin! Kui tuled trenni, kliki siia.